Plata FĂRĂ NUMERAR a impozitelor,  taxelor locale şi amenzilor se poate efectua astfel :

-ON-LINE prin : Ghiseul.ro (Sistemul National Electronic de Plată- SNEP)  și  prin  Ghiseul electronic de pe site-ul www.primariabuzau.ro

Vă rugăm să aveți în vedere următoarele aspecte:

Ghiseul.ro

(Sistemul National Electronic de Plată- SNEP)

 

Ghiseul electronic

de pe site-ul www.primariabuzau.ro , pagina Taxe si impozite

– funcționează doar pentru persoane fizice și persoane fizice autorizate.

NU FUNCȚIONEAZĂ pentru persoane juridice !

 

 plata se înscrie în rol imediat ce a fost efectuată (acceptată/validată de ROMCARD);

 

– autentificarea este facilă. Datele de acces pot fi solicitate online, folosind CARD-ul bancar.

Atenție!

  La solicitarea datelor de autentificare, numele/prenumele/CNP-ul din CARD-ul bancar trebuie să fie identice cu numele/prenumele/CNP-ul din rolul fiscal.

 În cazul în care rolul fiscal este deschis pe numele mai multor coproprietari (inclusiv soți) este necesar să solicitați deschidere de rol pentru fiecare coproprietar. Solicitarea se poate efectua online la adresa: direcțiaec@primariabuzau.ro, însoțită de acte din care să reiasă cotele de proprietate și datele de identificare ale fiecărui coproprietar (numele/prenumele/CNP/domiciliu).

 

– persoanele autentificate pot vizualiza obligațiile de plată de la toate primăriile unde au rol fiscal, dacă UAT-urile respective sunt înrolate în SNEP;

– obligatiile de plată conțin deja bonificația aferentă plății până la 31 martie a.c.;

– se pot efectua plăți și fără autentificare, dar numai pentru amenzi și taxe locale, cu condiția să se cunoască cuantumul obligației fiscale;

– NU se poate plăti fără autentificare (fără utilizator și parolă) impozitul la clădiri, teren, mijloace de transport, ajutor public judiciar, concesiuni și acorduri teren

-se pot efectua plăți și pentru alte UAT-uri, condiția fiind ca acestea să fie înrolate în SNEP.

– funcționează pentru persoane fizice, persoane fizice autorizate și persoane juridice care au rol fiscal la municipiul Buzău;

– plata se înscrie în rol în 10-15 zile lucrătoare de la data efectuării;

 

– pentru solicitare date de acces, se completează FORMULARUL DE ÎNREGISTRARE, datele de autentificare (user-ul și parola) le primiți pe mail;

 

– pentru a vizualiza obligațiile de plată, vă logați cu user-ul și parola primite la înscrierea în Portalul de Taxe, intrați pe link-ul PLATESTE ONLINE și, apoi, în ecranul de plăți faceti click pe link-ul  Portal taxe. Se completează din nou user-ul și parola (pentru accesarea aplicației cu impozitele);

 

Atenție! În ecranul care se deschide (Sumarul fiscal) obligațiile de plată sunt fără bonificație! Pentru vizualizarea debitelor cu reducere trebuie să intrați pe Notă de plată.

 

– efectuarea plății se realizează din ecranul de plăți (GHISEUL ELECTRONIC)

 

– NU se pot efectua plăți pentru  alte UAT-uri

 

virament bancar (ordine de plată și prin internet banking): în conturile deschise la Trezoreria Municipiului Buzău afişate pe site-ul  www.primariabuzau.ro la pagina „ Taxe si impozite”, Lista conturilor IBAN.

Relaţii şi informaţii suplimentare puteţi obţine:

– pentru  AMENZI la telefon 0238-727872 ;

– pentru celelalte IMPOZITE ȘI TAXE la telefon:  0238-727871- persoane juridice

0238-727873 – persoane fizice.