COMUNICAT PRIVIND PLATA TAXELOR

de către PERSOANELE  FIZICE SAU JURIDICE CU TERENURI ÎNCHIRIATE DE LA PRIMARIA BUZAU

 

Persoanele fizice şi juridice care nu mai desfăşoară, pe perioada stării de urgenţă, activitatea pentru care au încheiat acorduri/contracte pot solicita suspendarea  acordurilor/contractelor.

Pe perioada suspendării nu se plătesc taxele pentru folosinţa domeniului public/chiria, inclusiv taxele pentru teren stabilite conform Codului Fiscal.

Solicitarea se va transmite la adresa de e-mail  ghiseu.unic@primariabuzau.ro precum şi prin poştă, pe adresa Primăriei Municipiului Buzău, Piaţa Daciei nr. 1.

Pentru a susţine activitatea persoanelor fizice şi juridice care desfăsoară activităţi economice, sportive, învăţământ, etc. în imobile (teren/spaţii) proprietate publică a municipiului Buzău şi care au încheiat acorduri pentru folosinţa temporară a terenurilor sau contracte de închiriere, pe perioada stării de urgenţă se suspendă valabilitatea acordurilor/contractelor, LA CERERE, în cazurile în care, nu îşi pot desfăşura activitatea (chioşcuri amplasate pe domeniul public, terase, chioşcuri în incinta unităţilor de învăţământ, spaţii în incinta în incinta unităţilor de învăţământ sau în imobile proprietatea municipiului Buzău, etc.).

 

 

PRIMĂRIA MUNICIPIULUI BUZĂU